Kobe Bryant’s response to Michael Jordan: “I’m a bad motherf****er”


We first told you guys about how Kobe Bryant claimed that his team USA could beat 1992′s Dream Team. Then we showed you Charles Barkley’s retort to Kobe in which Sir Charles stated that only Kevin Durant, LeBron James, and Kobe Bryant were good enough to make the Dream Team.

Then his airness himself Michael Jordan weighed in and torched Kobe. And now we have Kobe’s response to Michael Jordan. When asked about his view on Jordan’s comments, Kobe had this to say:

“So what, he knows I’m a bad motherf***er. I’m not really tripping. The fact is, they have Ewing and Robinson and those big guys, it’s tough. If you’re asking me, ‘Can you beat them one game?’ Hell yeah, we can beat them in one game. You didn’t ask me if we could beat them in a 7-game series. In one game, we can beat them. No question about it.”

Well played Kobe, you draw the conclusion.

 

source

28 comments
jumpstar23
jumpstar23

on the cool lebron is damn slow and kobe cant even juke right

men if they played against jordan at his age men

jordan would of do them like shit

DeAndre
DeAndre

another excuse from Kobe..... ordinary typically kobe ----->>> If you’re asking me, ‘Can you beat them one game?’ Hell yeah, we can beat them in one game. You didn’t ask me if we could beat them in a 7-game series. In one game, we can beat them. No question about it.”

 

just shut ur mouth, and just play basketball with ur own skill. do not compare anything u can catch it.

LeBronBetter
LeBronBetter

You Sound Stupid, LeBron Average 30 Points & 10 Rebounds or The SEASON! & Jordan Scored 40 A Couple Times Stop Hyping Him!

LeBron Was The ONLY NBA Player EVER To Average A Double Double In The Playoffs!

Jviray38
Jviray38

But you have to realize back in the dy they would score 30 or 40 for the team and still win , everytime melo or kobe score 40 , they never win .

jumpstar23
jumpstar23

kobe aint nothing compare to Jordan . Kobe learned from jordan and his still not on his level all this new players suck they hardly reach to 20 points and back then jordan got up to like 40s

Steven1562
Steven1562

They could beat them no doubt ... one game not like dominate them ... it would be super close it's like one generation vs another

anyone saying it would be a blowout for the 1992 team is stupid and stuck in the past ... the 2012 team isn't Angola they have talent too

 

 

jep
jep

jesus. kobe bowed out like a little bitch. 7 game series? he knew damn well what they were asking and he knew damn well what his answer was. ewing and robinson would be "tough" for them, they'd kick tyson chandler's ass.

UGH
UGH

Are you kidding me right now? Jordan scored 40 a couple of times? HE AVERAGED 41 PPG IN THE 92 FINALS.

thefakebyron
thefakebyron

completly wrong.. lebron is not the only to average a double double. you do not know basketball

Chukk_TaughtYou
Chukk_TaughtYou

have you seen the team lebron was on , 3 superstars , ofcourse he's gonna average all those assists when he draws the double team he kicked it out to the open person so many times , and when they didnt double him he took it him self and got shitty ass soft fouls 

DMNDWRKS
DMNDWRKS

@jumpstar23 how you gona sit there and compared them.. They both in a whole different era. With Jordan, dude played with old folks with fundamental.. But with Kobe, dude have to play night in and night out with very skilled players.. All young and talented.. Dudes that can play in every situation.. Which with the Jordan era, players was taught to play one position..

LakerGang
LakerGang

@jumpstar23

Jumpstar23 You're retarded. Kobe had a 81 point game in 2006. This year he had like 5 straight games with 40+ points. Hardly reach 20 points LMFAO

cuzzinjj
cuzzinjj

 @thefakebyron shit who was then lbj gets hated on cuz them white people done hyped y'all up to hate ya own kid

LakersAreTrash
LakersAreTrash

 @DMNDWRKS  @jumpstar23

 Wtf are you talking about "old folks with fundamental" Barkley, Robinson, Malone, Ewing, Stockton, Thomas, Rodman were all the same age as Jordan, Reggie Miller even retired after MJ! I can tell right away you dont know shit about basketball, your just your little butt buddy LakerTeam. Wearing Laker goggles and too blind to even consider facts, always sticking to what Kobe has to say. Sure Jordan had Pippen.. But Pippen is not as good as Nash/Gasol/Bynum/WordPeace combined!!! Jordan played in the golden era of NBA, where every team had ONE superstar, unlike todays NBA where players take less money to join stacked up teams (Lakers cough) And even still those shitty teams cant get passed the 2nd round *ouch*. The only good teams left that are legit without stacking up, are Thunder, Spurs, and Bulls because they all drafted their stars. Kobe would've had 3 rings if it wasnt for Fisher's .4 shot and the Laker refs in the Sacramento series. Gtfo your idol is garbage and the whole other 49 stated know it. Laker fans are the blindest fans in the NBA, im glad the Laker franchise is done. Washed up 40yr old point guard, Ball hog 35yr old shooting guard, 5 points a game small forward, Good Power Forward, and a Center who cant play 3 games in a row without being suspended. The conversation is done, Jordan > Kobe >;)

KidWonder81
KidWonder81

LakerGang if u look closely at kobe in the 81 point game he had only 2 assists and shot 60 61% from field goal range and on the other hand Jordan scored 69 had 6 assists and shot 62% from the field. He distributed more for the team scored alot which counts more for just alot of points. Oh and dont forget jordan had 18 rebounds making that a double double and kobe had 6.

UGH
UGH

Hmmm.... how about when jordan averaged 31 and 11 in his first finals appearance? And oh, guess what, he won. It didn't take him 3 tries like lebron.

LakerTeam
LakerTeam

 @KidWonder81  so he pass the ball 4 times more than kobe nice thats really sharing the ball if you said like 10 12 assist it woulda made sense that he was sharing more. and 18 rebounds he problly shot like 9 of his 18 rebounds.